Jag säljer!!



På grund av ett missförstånd mellan mig & ett företag så säljer jag nu dessa 2 trosor i storlek S för 59:-. Trosorna är helt oanvända, inte ens provade och de kom till mig idag 2 mars 2010.
En trosa kostar 49:- men ni får köpa båda för 59:- istället.  Jag betalar porto mot att jag får in pengarna på mitt kontonummer som jag kommer ange vid intresse. Intresserade får kommentera inlägget. Viktigt är att ange e:mailadress så att jag kan kontakta er personligen. Den som är först med att visa intresse får köpa trosorna.




Säljer även denna oöppnade skiva med Lars Winnerbäck - Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.
Alla Lars Winnerbäck fans kan titta hit! Skivan kostade mig 179:- men ni betalar BARA 100:- exklusive porto.
Släng iväg en kommentar med emailadress så jag kan kontakta er personligen.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Tror kanske du skulle fått mer betalt av ett snusko, om de varit använda, hahah...

2010-03-07 @ 01:29:00
URL: http://www.metrobloggen.se/mindy

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0