Jag drömmer bara konstiga drömmar

Nog för att jag älskar att sova men jag älskar inte drömmarna jag drömmer. Det är underliga drömmar som handlar allt ifrån att jag träffar en övergiven apa i skogen som jag dessutom blir vän med och apan kan prata till fler skogsdrömmar där jag ser någon som hoppar fram på trädgrenar högst upp på träden och drömmar där jag inte är med utan jag tittar på vad som händer. Scary.. Drömmar är bra underliga, speciellt när man som jag ibland drömmer perversa drömmar som jag sedan vaknar ur och har ångest. Inatt drömde jag det där jag skrev nyss, om att någon hoppade fram på trädgrenar flera meter upp. Detta inlägg var nog bara intressant för mig att läsa eftersom det sägs att när någon vill berätta om en dröm för en annan person så vill man ju att personen ska lyssna entuastiskt men istället får suckar tillbaka. För drömmar är inte intressanta att lyssna på så länge det inte är något väldigt speciellt. Nej nu ska jag gå upp ur sängen och fixa frukost. Har tvättstugan vid halv två, sen personaltid och efter middag hos Sebbe och till sist fika och bio med michelle:) Puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Bio! Bio! Bio! Bio med bästa Nadja!!

<3

2010-03-04 @ 10:33:01
URL: http://coordinateheart.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0