Tröött :P

Vaknade vid tjugo över elva, en viss Sebbe råkade väcka mig så det blev omöjligt för mig att somna om. Ligger fortfarande i sängen med laptopen och kollar om det hänt något nytt under de timmar jag sovit.
Snart blirt det frukost för mig & Sebbe. Idag ska jag dricka juice, äta frukt och dricka té till frukost. Vill inte ha mackor eller så, frukost har blivit en plåga nu när jag e så pass förkyld. Jag hoppas jag får tillbaka frukostsuget när jag blir frisk eftersom jag egentligen älskar frukost.
Idag ska jag handla mat och tvätta.. Inget kul, men måste göras. Har skrivit handlingslista i mobilen..
Röd dag är det idag då. Trettondedagen eller vad det nu heter.. Hoppas januari tar slut snart och febrauri med. I Mars vill jag ha vår, annars är det bara dumt.
Nej, nu ska jag snyta mig, och sen proppa i mig C-vitaminer! Puss!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0