Söndag

Vaknade vid 13tiden idag. Har duschat, promenerat och tvättat. Ska strax hänga upp den och sen ska jag gå till Sofie.(länk till hennes blogg). Blir nog en lugn skön söndag. Dock saknar jag Sebbe, men när jag är hos Sofie sen så kommer jag inte hinna sakna honom^^
Imorgon är det dags för jobbet igen och ännu ett samtal väntar, för nu har en gått alldeles för långt. Förhoppningsvis får hon inte vara kvar eller så måste jag byta nummer och det kostar pengar. Men först ska jag konfrontera henne, precis som förra måndagen då inget hjälpte.
Dricker kaffe just nu och Lisen tittar på. Oma gav mig kattmat igår för hennes katt Migo är döende. Det kommer vara en stor sorg för Oma själv som haft Migo i 20 år och Migo har varit hennes enda sällskap sedan Moffa dog när jag var 13 år gammal. Så jag ska hälsa på henne någon dag när hon vill.
kattmaten iaf som Oma gav mig, var populär hos Lisen. Tonfiskmaten gick åt fort. Dock har hon bara fått en burk för torrfodret måste ätas först, för det är inte mycket kvar, sedan ska hon få börja med det nya jag köpte i veckan plus torrfodret som Oma gav mig. Migo äter inte längre, knappt dricker han. Han orkar inte ens resa på sig den stackarn. Hoppas verkligen att han får ett bättre öde än vad familjens katt Tirami fick när hon skulle avlivas. Hon fick en lugnande spruta som hon kräktes av och mamma var helt förstörd när hon åkte hem med henne igen.

Nu till något annat, var ute med Ida igår som sagt, lite bilder från kvällen;


Jag & Ida på Otten

Tack för igår Ida!
Så nu har jag hängt tvätt och städat toan, ska dra till Sofie nu. Pusspuss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-24 @ 22:57:22

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0