Sömnrytmen är inte okej...

Nej som rubriken lyder så är inte min sömn som den ska.. Somnade strax efter 1 på natten igår och vaknade klockan 17 idag. Ja, ni läste rätt! jag sov ända fram till 17 idag! Och då har jag sovit hela tiden. Men med tanke på att jag varit vaken ända från söndagen fram till måndag natt så var det nog inte konstigt. Men mitt största problem är att jag ska upp halv sex och jobba imorgon och måste alltså sova.. Grejen är bara att det inte går.. Och jag tänker inte va hemma från jobbet heller, nej, jag måste gå eftersom jag gick igår.
Jahopp och eftersom jag vaknade vid fem på eftermiddagen idag då så har jag inte hunnit göra nånting. Tog en kaffe på Coffee House, träffat Martin som har Emma & Crickas lägenhet nu eftersom de båda är i Thailand. Martin är kattvakt till deras 2 katter Pytte & Bysse. Klicka på Emma, det med fet stil så kommer ni till hennes blogg! Sen typ duschat och suttit här framför datan..
Jag har inte ätit någon mat idag, bara "frukost" strax efter fem, sen åt jag lite pizza som Martin köpte så nu ska jag fixa lite käk. Sedan försöka läsa och sen sova. Klockan är natt nu, men min dygnsrytm är fel, måste se till att den ska funka så på torsdag(min lediga dag) ska jag gå upp klockan 10. Ska ställa alarm under onsdagskvällen. Förhoppningsvis så sover jag natten mellan torsdag & fredag och är i hyfsad form inför jobb på fredag...

Har gjort ett kattcollage på olika katter. Kimra, Lisen, Idas katter, Wilda, Dockan & Shiri...



Nu ska jag fixa mat. Pusspuss & wish me luck. Goodnight!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0