Sofie är här på besök

Sitter hemma hos mig, Sofie sitter på golvet och läser mina veckotidningar. Lisen gör henne sällskap med bus och vassa klor. Jag & Sebbe gick upp klockan 10, åt frukost och fixade oss, sen så hämtade vi biobiljetter för vi ska se en film på tisdag på bio. "Har du hört den om Morgans?", tror jag visst den hette.
Sedan åkte han hem till sig och jag till mig. Sofie satt inne i entrén och väntade när jag kom. Efter kaffe & té så har hon kommit tillrätta hemma hos mig :) Vi ska se om vi kan hitta på något kul snart:)
Idag är det ju söndag och det lär bli en lugn dag. Inte göra nånting, men ikv kanske jag träffar någon kompis ändå, för blir rastlös av att sitta hemma tyvärr.
Imorn blir det jobb och som vanligt igen. Efter jobbet ska jag handla och sen vet jag inte vad jag ska göra.
Är lite seg i huvet och fortfarande förkyld.
Nu ska jag umgås med Sofie! ♥

Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

svar åååh, tack :)

2010-01-10 @ 14:21:28
URL: http://estr.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0