Tuesday and day of music, tv & sweetie♥

Sebbe gick nyss iväg från mig, han ska åka hem & umgås med sin kompis Rasmus & därefter ska de två gå på bio och se på Farsan (länk till filmen).
Idag har vi bara tagit det lugnt. Sov hos Sebbe inatt, åt frukost och sen hem till mig för fortsatt soft dag med tv, musik, mat, kaffe & relax. Dusch & städning & tvätt dessutom. Apropå tvätt, den måste strax hämtas, för den är nog torr. Men först så blir det att invänta Natha & Sunita som kanske kommer till mig. De är på stan nu tydligen. Och imorgon ska jag träffa Shara och gå till systemet för vi ska festa & fira hennes födelsedag. Jag har köpt present till henne^^

Igår var vi på Onzda på Otten. Jag, Iffen, Sebbe, Danne & Adde gick dit efter en timmas förfest hos mig. Ganska bra kväll, men eftersom jag var nykter så blev det att gå hem tidigt :)
Har gjort 2 collage från kvällen, visar 1 av dem;



Som ni ser på bilderna så var jag inte fixad alls inför en partykväll. Osminkad, håret uppsatt i rufs-boll, adidaströja & vita sneakers var min outfit.

Idag ser min outfit ut såhär:






Nu ska jag gå ner & hämta tvätten, sen ta något att äta. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah Forså

måste bara varna dig, gå inte dit och handla!!!



Varning för Butik Små & Stora Kidz (fd, Butik Lilla My).



Förut har denna firma varit ägd och drivits seriöst av Caroline.

Men pga. personliga skäl så har hon den tid som behövs för att driva företaget.

Och istället för att stänga företaget har hon valt att sälja det.



Nu har nya ägare tagigt över, och då skulle alla gammla kunder få

fram till 4 Dec att hämta ut pengar som fanns inneliggande.



Men direkt när dom öppnade struntade dom i denna överenskommelse med förra ägaren.

Och ändrade det till att man måste handla för pengarna hos dom. Dessutom om man inte

handlar upp alla pengar inom 7 dagar så fryser dom inne. Alltså Butiken behåller pengarna.



När vi var där och försökte få ut en mindre summa så var dom väldigt

otrevliga, och att att handlade vi inte upp det NU så frös pengarna inne.



hittade detta på internet och har själv varit där och vet att dom nya ägarna suger och är riktigt idiotiska och dåliga i butik.



Gå inte dit och handla vad ni än gör.

Priserna på begagnade barnkläder har dom höjt till nästan samma pris som i butik, det är inte mycket som skiljer.

Skulle köpta en baddräckt där, hittade en i butiken som dom sålde för 200 kr, vilket var samma pris som i butiken, fast denna var begagnad och i ett slitet och blekt skick!!!



ALLA MAMMOR OSV. LÄGG IN DETTA PÅ DIN BLOGG OCH SKICKA DETTA VIDARE OCH VARNA ERAN OMGIVNING FÖR ATT GÅ DIT OCH SÄLJA SINA KLÄDER DÄR.

NI BLIR DÅLIGT BEMÖTTA, LURADE OCH BESTULNA PÅ ERA PENGAR!!!!

2010-03-02 @ 10:11:30
URL: http://novaslillamamma.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0