Torsdag, ledig, soppa, möte & fika

Vaknade klockan halv nio av en dröm. En skum dröm. Jag drömde att jag sov och att jag vaknade och sen typ några sekunder vaknar jag på riktigt. Såna drömmar gillar inte jag alls.
Så vad har jag gjort idag då? Ätit frukost, städat lite, varit till Cafét och ätit soppa med pannkakor samt hämtat mina limegröna foppatofflor. De får bli mina nya "gå ut och röka på balkongen" skor. Sen har jag inte hunnit göra så mkt mera, men om en halvtimma ska jag ha möte här hemma hos mig med Jill & Rosita som är min handläggare på Aktema (läs mer om aktema genom att trycka på länken Aktema.)
Vi ska prata om mitt jobb på JC och diskutera mina mål och så vidare. Ska nog gå bra. Ska sätta på lite kaffe att bjuda dem på.
Sen vid halv fem har jag tvättstugan och klockan åtta ikväll så ska jag fika med en kompis, Mija.
Så där kommer väl min dag att se ut..
Igår kväll så hjälpte jag en kompis med hennes bloggdesign. Självaste designen kommer från den här sidan men jag har gjort om mycket så att hon fick en mer personlig design. Besök min kompis här! Dock är jag inte färdig med hennes sida ännu, men det kommer bli fint när det är väl är färdigt.
Nej, nu ska jag sätta på kaffet.
Bjuder på ett collage, har nya jeans på mig:D från New Yorker, 99:- på rea!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0