Premiär för Onzda på Otten idag

Klicka här för att läsa mer om Onzda på Otten.
Jag ska dit, många av mina vänner ska dit, men först så är det chillfest hos mig :) Sonja, emelie & andrea kommer t mig. Kanske Carro oxå^^ Sebbe med, fast han ska inte ut, men det ska Carro, bestämmer jag :D





Slutligen ville jag bara säga att det inte är min vecka. Jag har gråtit, haft ilskeutbrott, varit jätteglad & allt på en timme liksom.. Jag känner mig helt borta:(



Nu ska jag samla ihop energi & se om jag orkar gå ut idag. Annars blir det hemmakväll med älsk.

Kommentarer
Postat av: Vanjavit

sv: Intressant att du berättar det, jag jag ett vagt minne av att vi såg in i ögonen och sa vilken ögonfärg vi hade. Kul att du berättar!!!



Och hoppas att snart att du mår bättre! Ta hand om dig! <3

2010-02-24 @ 19:28:39
URL: http://coordinateheart.com/
Postat av: Vanjavit

Tack! Du är så sött du med Nadja! Puss

2010-02-24 @ 19:32:51
URL: http://coordinateheart.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0