Mitt inatten och torsdag blev fredag...

Jahopp, ligger här i sängen och kan inte somna. Sebbe som ligger bredvid sover så sött så. Medan jag lider av tusen hinder för att sömnen ska falla över mig. Några av dessa hinder är: huvudvärk, hunger, överbelastad hjärna, obekväm kudde, kliar överallt och annat mystiskt. Detta känns väldigt oförståndigt av dessa saker att hamna på mig precis nu när jag verkligen inte vill annat än sova. Tur att bloggandet via mobilen gör mig trött iaf så därför skriver jag ett till meningslöst inlägg. Har även skrivit på facebook, Twitter, Lunar och Bloggy. Så vad mer fattas? Kanske bdb, men via mobilen är bdb dum. Nämen nu gäspade jag så jag ska försöka mig på konsten att somna utan irriterande snönryckningar som jämt lyckas väcka mig precis innan jag faller i djup sömn. Ni som läser detta inlägg, vet ni vilka ryckningar jag menar? Jag hoppas på minst en kommentar tills imorn då jag kollar in igen. Tills dess, sov gott och godnatt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0