In my bed now;)

Surfar via mobilen nu och skulle in på facebook men det heter att det är kommunaktionsproblem (stavning?) där. Men på Blogg.se går det bra att komma in. Hmm, ibland är internet lite muppat via mobilen xD Sebbeälsk ligger och sover bredvid mig, han börjar kl 7 imorn och ska upp 5.30. Själv börjar jag kl 10 imorn och ska upp 7.30 för att äta frukost och det utan stress:) bussen går kvart över och jag åker hela vägen från mig till ingelsta vilket är bekvämt;) Hehe. Är nervös nu men jag tror att det kmr gå så bra så:) för jag vill verkligen vidare med mitt liv:) sen kanske jag väljer att pröva andra ställen oxå och det tror jag nog. Har fyra veckor prövotid på jc. Hmm, är inte ens trött men å andra sidan sov vi länge idag. Brukar vara svårt att somna söndagar eftersom ens dygnsrytm blir omvänt under helgerna. Men det har varit en underbar helg. Fredagen blev det myskväll hos Sebbe och lördagen blev det restaurang och ja, resten har ni säkert läst redan. Och idag blev det lugnt med städning och tvätt såsom de flesta söndagar. Nästa helg blir det utgång för rasmus fyller 20 och det ska såklart firas! Mitt x och min vän martin fyllde 20 igår, grattis till honom i efterskott! Nej om man skulle ta och försöka sova nu då. Måste ändå sätta mobilen på laddning. Godnatt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0