Good day

Det kunde inte ha blivit bättre första dagen på JC i Ingelsta. Jag blev jättebra bemött och de var jättetrevliga & arbetet var kul^^ Ser fram emot onsdag då jag ska dit igen:)
Så lyckad dag med andra ord! Efter jobbet hämtade jag ut mitt nya leg hos polisen, sedan köpte jag två pkt cigg och åkte hem. Väl hemma låg ett brev från polisen på hallgolvet.. Gissa vad som låg i? Jo mitt borttappade leg! Jahaja, nu sitter jag med två leg. Tur att det gamla går ut i september så jag lade inte fyrahundra kronor i onödan på det nya iaf:)
Idag har jag vart hos Sebbe en stund och ätit pannkakor och sen fikat med Carro på Coffee House. Och nu är jag hemma med Lisen. Imorn blir det att åka hem till Krokek och äta semlor med min familj^^
Men först handla mat tsm med Sebbe i hageby centrum.



Nu ska jag fixa kvällskäk o sen glo på teve :)
Puss på er bloggläsare!♥

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥ - Min kamp mot min vikt.

oki >=)

2010-02-16 @ 12:26:57
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0