Godmorgon söndag

Ligger i Sebbes säng och bloggar via mobilen medan han sitter vid datan. Vaknade nyss, blir snart frukost, sen fix och så innan jag ska hem t mig igen och städa bort festen igår. Dessutom så har jag tvätttid som vanligt, hehe. Kvällen blev lyckad men pga snöstormen/kaoset så var det inte mkt drag på varken otten eller hugo.. Jag gick mellan de två nattklubbarna som ligger precis bredvid varandra för jenny och fia var på otten och grabbarna på hugo. Det var mer drag på hugo än otten egentligen, vet ej varför. Nu har jag ryggont. Och sen är jag hungrig. Dags för frukost. Ska tvinga Sebbe att följa med mig t köket;) puss

Kommentarer
Postat av: M

Det blev snyggt! Roliga, fina och vackra bilder från både fest o dammsugarvardag! : )

2010-02-21 @ 20:10:16

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0