Blogg från mobilen

Sitter på bussen nu påväg t jobbet. Är sen pga snön och dumma bussar. Dessutom har jag ganska höga klackar men på jobbet ska man vara snygg och ha snygga skor. Kul att fixa sig på morgon tkr jag för när jag jobbade på cafét var det bara att sminka sig och slänga på sig något för jag bytte ändå om till arbetskläder. Nu är det lite skillnad när jag e på jc. Idag är det äntligen fredag och jag ska träffa lite olika folk idag. Fast först ska jag besöka systemet och köpa dricka till festen imorn. Rasmus fyller 20 idag och imorn är det förfest hos mig och sen utgång:) blir nog kul. Idag ska jag iaf till krogen med Melinda, blir första gången jag går ut med henne. Hoppas vi får en trevlig kväll iaf. Jag ska bara ha två öl och inget annat för spar mig till imorn, Hehe;) nej nu är jag snart framme i maxi så dags att sluta blogga. Ha en bra dag alla läsare!<3 puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0