Beslutsångest

Jag vet inte hur jag ska göra. Med jobbet. Jag funderar på att gå imorn och prata med Lotta, men samtidigt vill jag inte vara kvar sen och jobba. Det blir för mkt, spc nu när en skickade mess med ordet "Hora"
Hon vet inte ens vad ordet betyder och sen skyllde hon ifrån sig på mig som vanligt. Förstår inte vad hon får ut av det, hon lär sig inte ett piss trots att Lotta pratat med henne. Jag hoppas hon blir utkastad från jobbet eftersom hennes ilska även går ut över jobbet och oss arbetskamrater. Den andra tjejen kan vara jävlig hon med, men hon sköter åtminstone sitt jobb.

Alltså, usch, det är synd att jag inte är så stark som jag kan vara. Jag vet att jag kan vara starkare, men det blir svårt när de aldrig lär sig nåt och gör samma sak hela tiden, precis som en ring som snurrar. Jag vill inte vara med i deras ring, jag vill komma ut och för att komma ut måste jag sluta eller så måste de sluta. Hur ska det annars blir bra? Finns inga fler sätt tyvärr.

Nu ska jag försöka sova.

Godnatt gott folk!!



Älskar dig Sebbe ♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0