Måndag...

Hej!

Okej dag, men det kunde ha varit bättre.. Jobbet är jobbigt nämligen.. Har varit hos kuratorn idag, fått tid på ungdomshälsan sista oktober, och fått veta att hon ska hjälpa mig att finna en ny kurator..
Efter jobbet var jag och handlade, sedan köpte jag min jacka. Så nu har jag en varm, väldigt bra jacka äntligen!:) Sebbe är hemma hos mig och kollar på Grannfejden på tv, han ska sova kvar. Vi såg slutet på The Girl Next Door, fruktansvärt hemsk film, blev tårögd sen på slutet:(
Imorgon ska jag träffa Natalie.. Det ska bli trevligt, var länge sen:P Och på onsdag är det meningen att vi ska till Ikea med jobbet, men jag kommer inte att följa med. Vill helt enkelt inte, så blir väl hemma isf.. Hmm, mår så jävla konstigt nuförtiden, hatar det. har en klump i magen, en hård svart klump som vill bryta ut. Jag vill slå sönder nånting, bli svettig så jag kan känna lättnad, för hatar att må såhär. Det är fan det värsta som finns:S
Imorn kväll ska jag ta hem Lina så vi kan röka vattenpipa på min balkong, det är riktigt mysigt, varma filtar, vattenpipan, tända ljus och musik i mobilen.

Hmm, borde fixa fram lite julpynt när första advent börjar närma sig. Måste ju ha en adventsljusstake med fyra ljus för alla adventarna:P och självklart ljusstakar i fönstren och en liten minijulgran(fejk). Efter ett tips från en arbetskamrat ska jag köpa allt detta strax innan första advent för då är dte tydligen billigt och finns mkt att välja bland.. ^^

Åhh, älskar julen fan! Men först är det halloween, funderar på att fixa halloweenfest eller om nån annan ska ha. Brukar vara mys, med alla ljus och så vidare^^

Nej, nu har jag skrivit färdigt för idag känner jag, Snart sova med, hoppas Sebbe inte är alltför pigg, för jag e skittrött:O

Godnatt!!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0