Wiie! :D

Sjukt stressigt på jobbet idag. Massor med beställningar och kunder. jag hade kassan dessutom^^ Men det är kul :P
Nu har jag en tv-bänk hemma iaf :D Och en hög kattställning som Lotta gav mig. Lisen gillar den och klösar där^^
Om en timma ska jag åka mot stan för att träffa älskling, o kl 18.15 ska vi på bio & se New Moon :)
Hihi, nu fick Sebbeälsk sin nalle på posten ;) Jag skickade ett nallebud till honom. Ett romantisk sådan, Sebbe blev jätteglad:D
Gå in här (klickbar länk) för mer info ;)

Skickade dessutom efter gratis choklad! Klicka här om du oxå vill ha ;) men skynda på, för det finns så länge lagret räcker!

Om vi ändå ska hålla på och länka till sidor så finns det två till som jag vill tipsa om :)
Klicka här och här & kika in ;)

Massor av länkarna som heter "Här" men bara klicka på ;) Senaste länken går till ett kondomspel på facebook där man kan vinna gratis kondomer, man betalar endast fem kronor för portot ;) Och länken innan är en kul grej mest. Skicka gratis mat till en vän och vin en resa för 25000 kronor. Nu är det ju inte så troligt att man vinner någon resa men maten kommer hem iaf. Ja inte maten, men värdechecken då ;) Hehe

Nu ska jag ta något att dricka, fixa lite grejer, röka och sen bege mig mot stan. Ska äta med Sebbe o han ska köpa födelsedagspresenter till sin mamma.

Puss så länge!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0