Tisdag

Vaknade vid halv nio fastän klockan skulle ringa 9. Så typsikt mig att alltid vakna en halvtimma innan när man inte ska upp och jobba då..
Idag har jag varit på ungdomshälsan & apoteket än så länge. Har träffat kuratorn samt fått en tid hos barnmorskan den fjärde december. Ska prata ppiller och förnya receptet.
På apoteket hämtade jag ut min medicin och sedan blev det att åka hem. Ska snart fixa mat. Har kyckling i frysen, men jag köpte köttbullar igår så vill hellre ha det och makaroner. Måste lära mig att stuva. Får kolla på nätet sen hur man gör :)

Lisen springer omkring som vanligt och lever rövare. Och jag tvättar mina gardiner plus lite kläder just nu. Personalen ska ju sy upp gardinerna senare eftersom de är för långa.

Ska iaf fixa mat osv så att jag är klar till kl 15 då jag ska vara hos läkaren.
Efter det ska jag hem till natha på tékalas :)

Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0