Söndag -.-

Jahopp, jag somnade vid sex, sju imorse & vaknade halv tolv. Lyckat... Har suttit framför datorn en tid nu, ska fixa frukost nu.. Tvätt-tid vid 16 & Sebbe kommer ungefär samtidigt till mig.
Imorn är det jobb, tisdag ska jag till läkaren på kontroll och därefter kuratorn på ungdomshälsan.
Onsdag- jobba. Torsdag - ledig. Fredag - jobba.  Nu fan ska jag köra på och visa att jag kan kan! Måste anstränga mig liite mer även fast jag mår dåligt.. Ja, usch, har ju verkligen mått skit hela hösten i princip, sedan sommaren. Blivit lite mer deppig, mkt mer ångest, mer sömnproblem osv osv. Men jag har slutat supa mig full och fått ut lite mer av vardagen..
Det återstår fler saker som jag ska sluta med. En sak är hemlig men jag har redan slutat sen igår. Då återstår följande; Mitt kontrollbehov. Det är det svåraste och jag hatar't! Jag vill kunna veta vad allt o alla gör/säger osv. Folk i min närhet. Jag litar fortf inte på folk trots att jag kanske borde lita på fler.. Jag är svartsjuk och har hett temperament. Måste verkligen ta tag i detta. Annars förlorar jag så mkt  och det vill jag inte.

Usch, hatar verkligen att vara jag med min sjuka hjärna :/ Tänker för mycket som vanligt och det går ut över så mkt i mitt liv.

Ska kanske höja dosen på medicinen ytterligare till 2 tabletter. Min läkare tyckte det men nu äter jag en och en halv tablett tills vidare...

Nej, nu måste jag fixa frukost. Oboy, flingor.. Mkt mjölk idag men man blir mätt och jag pallar inte äta så bra efter mitt mående:/ Ska kämpa, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: rebecka

jätte fin blogg ! :) idag är det ju fars dag . Har du gjort eller ska du göra något för din pappa ?

2009-11-08 @ 12:53:51
URL: http://isaobecka.blogg.se/
Postat av: Vegotjej

Åhh vad toppen att du skrev på ! :) Tipsa gärna dina vänner/bekanta om att skriva på.



Härligt att du äter mycket vegetariskt också:) Finns mycket gott att finna i vegomat.

2009-11-08 @ 15:15:44
URL: http://vegetarianen.blogspot.com
Postat av: rebecka

hehe okej :) nej inte vi heller. men det var väl en bra grattis sak eller vad man ska säga :) :)

2009-11-08 @ 15:37:46
URL: http://isaobecka.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söt blogg! ^^D

2009-11-08 @ 16:04:06
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha nej, det har ja en annan åsikt om. men tack så mycket endå! ^^

2009-11-08 @ 16:43:30
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0