Lisen vid datorn



Kolla vad stor datamusen ser ut och vara jämfört med Lisen! Haha:P

Iaf så fort jag sätter mig framför datorn ska hon komma och gå på tangentbordet eller rivas på händerna när jag försöker skriva något. Sen så ska hon alltid sitta framför skärmen och fånga pilen som rör sig när man rör datamusen. Sjukt jobbigt. och det spelar ingen roll att jag föser ner henne hela tiden, hon fortsätter komma upp och klättra på mig med sina vassa klor. Det är förresten snart dags att klippa hennes klor, de börjar bli lite långa. Jenny erbjöd sig så hon får göra det.
Nu sitter hon på vardagsrumsbordet och är nog lite sur för att hon inte får komma upp :P

Nej, nu ska jag läsa min nya veckorevyn som kom idag och äta mina chips.

Godnatt folket! Kommentera kommentera kommentera!

Kommentarer
Postat av: maja

hihi ja vet, men gu va söt hon e :D

haha så gjorde hon när jag satt vid datorn oxå XD gulligt ju^^ gott med chips du! ;O

hoppas du sover gott inatt. puss<3

2009-11-23 @ 22:46:28
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0