Ledig, städa, tvätta :P

Vaknade för en timma sen ungefär ;) Älskling sov hos mig inatt men jag vaknade inte ens när han gick, snacka om att jag sov hårt :P
Bion var bra igår, älskar filmen! New Moon var fantastisk tycker jag, men jag hade velat se lite mer på slutet ;)
Idag är det torsdag och jag är ledig. Ska dammsuga snart och tvätta senare. Sen ska jag träffa Kasandra en sväng på stan för en fika ;)

Ursch, nu har jag haft mens i en vecka och tre dagar typ. Iaf så känns det som så. Och det är sjukt jobbigt och jag blöder inte mindre heller :(

Jag tog lite nya kort på lägenheten, mest för att visa upp tv-bänken och kattställningen ;)






Den är rätt hög, syns det på bilden? Lisen syns på högra sidan ;)







Nu står tv:n på denna fina tv-bänk :)




Har tagit bort gardinerna för de måste sys upp..




Min gamla skruttdator. Jag önskar mig ett bidrag till en laptop i julklapp..




Sebbe har lämnat in sin mobil på lagning igen för nu funkade inte kameran. Han fick en såndär ful lånemobil. Vit & rosa. Värdelösa är dem, men tur att Sebbe har en annan mobil hemma som han ka ha sitt 3simkort i.
Innan vi stack på bion och allt så var vi först på McDonalds och åt, sedan gick vi till Coffee House och tog varsin kaffe och sen fick jag tre par snygga trosor av honom som jag valde ut på Cubus ;) Så gulligt av honom :D
Tog lite kort när vi satt på McDonalds igår då ;)




Sötnosen min! ♥




McDonalds har snygga röda lampor & jag älskar röda lampor därav bilden ;)


Nej, nu måste jag diska, dammsuga & duscha. Puss så länge!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0