Hos Maja ^^

Nu sitter jag hemma hos Maja. Det är singstar i rummet men jag sjunger inte:P Hatar det, men det är kul o vara med när de andra gör det. Dricker en smirnoff o chillar, skönt ere:D
Kvällen igår var inte det bästa, många saker som gick åt helvete o jag grät mig till sömns hemma sen. Vaknade gråtande oxå. Låg i sängen fram till 14 ungefär, sedan kom Sebbe och vi pratade, grät o höll om varandra. Det hände några grejer som jag inte vill ta upp här på bloggen. Men det mesta har ordnat sig nu iaf.
Sebbe är med några kompisar, de skulle festa men sen blev det tydligen inget, hehe. Jag har det myes här hos Maja iaf. Alexxz, Ronja & två andra tjejer till men sen kommer det mer folk=) Tihi, så det blir en trevlig kväll tror jag:D Ska nog sova kvar oxå, får se^^
Nej, nu ska jag vara social, pusspuss!


Btw, har tagit bort min bilddagbok ifall någon undrar:P

Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg :)

2009-11-07 @ 20:55:48
URL: http://brunettbellaaaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0