Home again

Kom hem vid kvart i tio från Lina. Vi såg film, en äcklig sådan. Autopsy.. Bläh, fast vi såg hela iaf :P Haha


Nu ska jag äta kvällskäk o slappa vid tv:n.
Jag bjöd Sebbe på mat förut, grillad kyckling med ris o brunsås. Fast riset blev äckligt. hade nog i för mkt vatten, usch!
Jag är glad o flum, och inte ett dugg trött alls! *lala*
Men kan man inte sova på nätterna, blir man helt knäpp i huvet till slut. Känns som om jag går på ngt uppåt-tjack med tanke på att jag verkligen är glad o flummig hela tin..
Lyssnar dessutom på Summer Nights från filmen Grease, så lite annorlunda musik är det oxå. :P
Nej, nu ska jag fixa nåt att äta, sedan efter chips o skit vid tv:n..  Ja, jag är onyttig, men skitsamma:P Hehe.

Klarar inte av att blogga idag asså, känner mig konstig, knäpp o ja allt. :P Typ småfnissar för mig själv hela tin åt meningslösa saker.. Öhm?

Jaja, puss o hej!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0