Godnatt! ♥

♥ Sebbe är här :) Vi har ätit tomtegröt, druckit julmust & kollat på MTV. Sedan har vi pantat burkar, träffat Jenny en sväng och resten av tiden slappchill ^^
Sebbe borstar tänderna, nyduschad. Han ska snart sova. Jag funderar på att vara uppe en stund till, har svårt för att somna om kvällarna. Tur att man e ledig imorn iaf! :D
Lisen busar och far, jag ska ge henne mat & checka kattlådan. Ta en sista cigg innan jag ska sova, rökte nyss.
Imorgon blir det nog en soft dag, kanske kolla på stan efter adventsljusstake att ha i mitt vardagsrumsfönster..
På onsdag ska jag fika med carrobarro ♥ Hon och Pablo ska förresten vara kattvakt fredagen-lördagen för då vill jag sova hos Sebbe. Sedan på lördagen så ska jag umgås med Diia och hon ska sova kvar hos mig. Lina ska oxå komma hit då ♥

Redan planer för helgen, hehe^^ Men söndag ska jag upp en hyfsad tid, senast kl 11 ska jag vara färdig med frukost, har tänkt mig så iaf. Sedan blir det åka hem till familjen och fira systers 16årsdag samt andra advent.
Nu ska jag stänga av datorn.

Puss & godnatt! ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0