=)

Kom nyligen hem från en snabb promenad runt vilbergen vilket är långt egentligen med tanke på att man går runt precis allting :P Med musiken på var det nice och jag fick en kick utav det vill jag lova och svetten rann när man kom hem igen:P Ville aldrig sluta gå liksom, så nice var det faktiskt^^
Väntar på Jenny nu, vi ska köpa chokladpudding, :)
Och så har man hunnit städa toan med så nu är hela lägenheten städad :D

Tänkte lägga ut lite bilder från helgen, ja på mig & Lisen då :p














Flera timmar senare, kom ifrån blogginlägget en stund:P har varit med jenny och ätit chokladpudding och vikt den rena tvätten och bäddat min säng :P
Ska duscha alldeles snart och sen slappa vid tv:n :)

Jobba imorn då, så hejdå bloggen! Puss

Kommentarer
Postat av: Hagge

Vad söta bilder ;) kyss

2009-11-22 @ 20:52:56
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/
Postat av: Hagge

Vad söta bilder ;) kyss

2009-11-22 @ 20:53:20
Postat av: Vanjavit

Jag har sett ganska många bilder på din katt Lisen! Så gullig alltså!

Kram!

2009-11-22 @ 21:01:49
URL: http://coordinateheart.wordress.com/
Postat av: M

Bra att du tränar och gosiga bilder på dej o misse!

2009-11-24 @ 13:47:40
Postat av: Martin

Vad söt kisse:) kul att du har fått en nu:)

2009-11-26 @ 22:35:38

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0