Thank you

För allt!



Bilder från reaggefestivalen i blacka. En av artisterna som Maria gillade..
Åh reaggefestivalen var skitkul!! Jag åkte med Mats, Maria & Diia dit. natten innan hade jag tillbringat tsm med Mats & maria hemma hos mats. Det var film, mys o flum. Kul hade vi^^
Ah, och på reaggefestivalen var det oxå massa kul, många roliga människor helt klart..
Hade tänkt sova hos Diia sen efter men jag & mats sov hos maria ist eftersom det var närmre. Diia följde med ida & jonte hem..
Det var lite dricka & en massa dans iaf på festivalen.. O vissa människor verkade jättekul att umgås med..

Idag morse var de mindre kul. Vaknade jag på fel sida tro? Nja, men en massa ångest fick jag av en massa anledningar.. Kände mig som ett svin där jag stövlade iväg från Maria & mats hem till sofie. Men sofie var den som jag behövde ha nära mig. Hon förstår mig, jag behöver inte berätta..
Sen ångrade jag mig och kände mig taskig. Grät en hel del för att jag kände att det slutade ju inte så som jag ville.. O ångesten ville inte försvinna.. Fjärilarna i magen for runt runt omkring och jag visste inte riktigt vad anledningen kunde vara.. Men jag kmr aldrig glömma reaggefestivalen iaf.. 

Vill träffa Maria & förklara mig, men vet inte om de skulle hjälpa..

Imorgon ska jag träffa Martin..  Efter jobbet alltså.

Lite bilder från veckan o förra helgen:


1. Kimra<3, 2. Min iskaffe=), 3, Kimra bakom min gardin, 4. jag rödbränd efter solandet..><


1. Reaggefestivalen, 2.Mats<3, 3, maria <33, 4, jag (ngt ångestfylld)


1. maria på pizzerian innan vi åkte till blacka, 2. Sofie <3, som jag gick hem till imorse, 3. jag trötter...


Min säng, snart äre dags att lägga sig!!:D

Lite kortfattat om helgen då, orkar inte skriva så mkt mer detaljerat..

Gonatt på er & kommentera!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Råkade på något sätt hamna här... och ville bara säga cred till din blogg! äntligen någon med lite personlighet i skrivandet

2009-05-10 @ 22:16:39
URL: http://ordetvarmitt.blogg.se/
Postat av: Mats

det var en bra helg ^^

Puss!

2009-05-12 @ 01:13:30
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0