Snart - godnatt!

Idag är Nadja glad:D livslusten är här igen som det ska. Hmm, ser till och med fram emot att gå till jobbet oxå. Brukar jag inte göra på måndagsmorgnar. Då brukar jag hata hela världen och tycka att man borde förbjuda måndagar. Iofs så är det bara söndag idag och bara för att jag är glad idag betyder inte det att jag är det imorn bitti. Men visst är det mkt som jag vill förbjuda. Mens är en sak. Eller mensvärk då. Sen vill jag förbjuda depp, ångest, utseendefixering, och mycket annat. Måndagsmorgnar borde vara förbjudna. Det är den morgonen då alla människor tänker onda tankar på bussen. Jag kom på nåt jag hatar. Att ligga i en säng och försöka sova såhär på sommaren när det är varmt och svettigt. Mitt goda humör börjar försvinna när jag tänker på att jag nog inte kmr vara så glad imorn klockan halv sex pga att det är helt omöjligt att kunna somna i denna hetta. Vissa saker fasar jag inför alla somrar. Plågsam värme-dålig sömn. Man kan inte dölja sin kropp så som man kan på vintern för det är för varmt. Och man får huvudvärk av solen om man som jag är ganska känslig. Och ändå älskar jag sommaren? Ja, då är ju alla människor glada till skillnad från vintern då alla sitter sura. Det är en fördel med sommar. Alla mungipor åker upp. Och nu orkar jag inte skriva mer. Jag behöver sova men först av allt behöver jag kasta alla kläder som jag har på mig på golvet, sätta upp håret för det är för varmt med långt hår och dricka vatten och släcka den varma lampan. Sen kanske jag lyckas somna innan halv tolv. Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: mats

Jag älskar sommaren :D

men du, jag kommer att hjälpa dig med designen på bloggen, jag tvingar dig! ;)

2009-05-04 @ 00:33:23

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0