Löördag!

Gick upp vid nio idag. Idag ska jag & Martin + hans familj ut med båten till någon ö där det ska grillas korv o fikas. Ska ta med mobilen så jag kan ta lite kort därute på sjön (havet)
Men först vill jag lägga in bilder från veckan..

Här kommer de

 med maja & sofie när vi hade klädbytardag..


med Diia i onsdags på stan <3

 på jobbet. bild 1. Jessica. Bild 2. Jag i arbetskläder, bild 3. Metro, tidningen vid frukosten förutom Extra-tidningen då...

 med maria hemma hos henne i torsdags :)


på servicegruppen igår. Bild 1, jag i solen, bild 2, Eva vill inte va med på bild, bild 3, jag på en toa, bild 4, jag innan det var dax att städa. bild 5, thapperska, en av de många entrér & ingångar/utgångar i huset..

Det var lite bilder från denna veckan. hade fler, men de här får räcka ;)
Checka in bdb om ni vill se mer, (om jag lägger in)

Kommentarer
Postat av: Mats

Maria och du är riktigt söta (K)

2009-05-17 @ 21:04:31
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0