:(

Jag har pms och mitt humör är mer åt det ledsna hållet än arga den här gången.. Är bättre att vara arg ärligt talat.. För nu när jag är såhär så saknar jag en del människor onormalt mkt att jag kan gråta om jag inte får vara nära den o den.. Tss, vissa av dem känner jag ju inte ens bra!! Hallå! Bli normal nu Nadja!
Och sluta tänka på dåtiden på saker jag borde gjort annorlunda. Att älta är inget för mig.
Well, imorn ska jag träffa Diia, på tisdag Martin om jag inte ändrar mig o träffar ngn annan ist, onsdag förhoppningsvis Maria, torsdag vara med Diia o åka till lkpg o sova hos diia tills på fredag, fredag inget bestämt, men förhoppningsvis umgås med kompisar o kanske sova hos ngn speciell kompis...
Hmm, på tisdag kanske jag kan träffa Sofie, Maja, Alexx'z eller nån? Messa mig om ni vill träffa mig!

btw, på onsdag kan jag ju inte alls träffa maria, jag ska ju på möte kl 15.30 så om inte maria kan vänta ett par timmar så får vi väl ses nån annan dag ist..

Jag känner mig dåsig i huvet, bäst jag går ner o tar en glass!

herrå..

Kommentarer
Postat av: Mats

Svar:tack sötnos ^^

Ja, det är sant :D:D:D

2009-05-17 @ 20:56:11
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0