...



Hej!

usch, idag va jag trött! gick upp halv sex imorse, tog kvart över sex bussen o var på jobbet kvart över sju. Seeegt idag!! + att vissa på jobbet va på dåligt humör, det gick liksom ut över mig.. :S
Imorn blir det lättare, ska gå vid kvart över 12 imorn för ska träffa min god man + en från försörjningsstöd vid 13. Sen halv fyra blir det träffa maria, om hon inte bangar ur förstås.. sen vet jag inte vad som händer mer.. jag skiter i tjejgruppen imorn tror jag.. det e ändå bara avslutning o vi ska ha picknick i folkparken.. *dissa det*
I helgen blir det att vara hos martin. Om det inte regnar på lördag så blir det åka båt på sjön! haha, eller havet är det ju.;)

Jag är trööött!! Diia kommer till stan vid fem så ska träffa henne då en stund. sen efter det blir det hem o fixa o duscha..
läsa böckerna som jag lånade i måndags på bibban men ännu inte läst än. Lånade en av mina favvoböcker " Inte som andra döttrar" Den boken har jag läst sisådär 20 gr o jag kan den utantill men jag råkar älska den boken!
Sen lånade jag en annan, har glömt titeln..




Min favoritbok! (en av dem åtminstone)
Finns flera andra favoritböcker, en av dem heter Ingen ingenstans, en självbiografi som handlar om en autistisk tjej, jättebra tycker jag.

jaha, vad ska jag göra nu då? Bdb, facebook, läsa andras bloggar, kolla på nätet o försöka fixa bloggdesignen!

Bye bye så länge!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0