Bye work!

Fick gå tidigare idag eftersom det varit så pass lugnt idag. Arbetskamrater 1 och 2 skolkar och arbetskamrat 3 brukar springa på stan ist för att vara på jobbet. Och hon är 28 år:o jaja, så kan det gå. Hmm, har bokat data kl halv tre, väntar och väntar. Och i väntans tid blir det mobilblogg. Gratis och bra. Vad händer denna vecka tro? Inget. Idag ska jag träffa martin och sofie. Sen hem och ikväll om jag inte sover så blir det promenad med simon. Imorn händer inte ett piss. Inte resten av veckan heller. Vill ngn ses? Kommentera:D I helgen blir byn. Ska umgås med martin och åka båt. Martin och jag är fortf tsm men på vänskaplig nivå. Hmm, är man ihop då? Fast jag kände att jag behövde få vara ifrån det här förhållandegrejen, sånt behövs ibland spc om man som jag inte är direkt van vid långa förhållanden. Sen har jag mkt annat att tänka på plus att jag måste få träffa andra människor och det borde martin med göra. Men vi står varandra nära och älskar varandra även om kärleken inte är särskilt stark just nu. Det är ändå han som får sova med mig första natten när jag flyttar och han som ska fira min födelsedag tsm med min familj. Funderar på födelsedagsfest men jag tror jag skippar det. Ska ändå ut på krogen med en del folk sen. Maria fyller ju snart och innan mig fyller Natta och Fanny fast de går nog inte på krogen tror jag. Men vissa av mina kompisar vill ut med mig när jag är 20 så det blir krogrundor ist för fest. XD Well, festa är kul och bra, då glömmer man det jobbiga i ens huvud. Och så är man glad oxå, det är inte ofta jag e det. Är i en gråtperiod då jag gråter och tårarna aldrig tar slut. Det var dags nu för det var länge sen som jag grät så här. Och som jag läste i en gammal kompis blogg, tårarna rensar skälen. Hoppas på det! Nu måste jag fixa lite grejer. Bye Bye

Kommentarer
Postat av: caroline liikamaa

heeeysan! (:

hoppas du har haft en mysig helg.. fin blogg..

följ gärna min på bloglovin...(vi kan följa varandra)



http://www.bloglovin.com/blogg/542919/my-life-is-your-entertainment



kram

2009-05-11 @ 14:07:48
URL: http://carolineliikamaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-11 @ 14:54:37
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0