0n$dAg

Sitter hemma nu framför den kära laptopen.. Kom hem vid halv sex typ, har mest bara hunnit duscha o pratat i tele med både martin & mats.
Mats & jag bestämde att jag ska ta bussen till sörping på fredag & försöka hitta till nyströmska. Vi får se om mitt lokalsinne klarar det. För på nyströmska ska jag möta de båda M:n ;) Mats and Maria.
Inatt ska jag sova, o då menar jag det! har ju inte kunnat sova på 3 dagar typ, o de känns inte alls bra. Alls. Imorn vill jag ju vara pigg när jag ska kolla på lägenheten o det.
Sen klockan sex imorn äre tjejgrupp. Får se om ngn dyker upp.. var ju bara jag & sofie sist. Imorn är det bara fikakväll iaf o de räcker bra för mig, då kan man komma på egna samtalsämnen i efterhand.
Usch, på jobbet var det verkligen segt idag kan jag lova! heela dan bara gick in slow motion tyckte alla. Vilket gnäll och särskilt över ösregnet som bara *splash, duns* ner! haha
oj, nu försvann jag bort från bloggen till bdb. Har inte varit inne på ett bra tag så det är mkt bilder som jag missat..
På tal om bilder, tog lite fjortisbilder på fula mig förut. Haha, lägger ut några stycken, lite ego får man vara..
eller nej, jag bara skojade.. det går förresten inte att lägga in några bilder på denna helvetes laptop f-n.. Såja, nu ska vi vara lugna...
inga bilder idag heller.. vilken tur då, då slapp ni glo på mig, haha xD

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0