Studenter, fester och alkohol

Sedan torsdags fram tills idag har mina dagar varit fulla med kompisars utspring, min brors utspring, nattklubbar, mängder av alkohol och nytt folk. I torsdags var jag på palace och igår var jag i viken på en krog. Mellan det har det varit förfester och byte av kläder, regn och solsken. Många glada miner men även tårar, glädjetårar och ångesttårar. Bakfylla är inte att leka med. Inte sex på fyllan och osäkerheten efteråt heller. Mellan torsdag och fredag sov jag hos mathilda. Inatt sov jag med maria och mats hos mats. Martin och jag sov tsm innan dess. Inatt ska jag sova ensam i min säng. Jag vet att ångesten kmr smyga sig över mig då. Men jag ångrar inget, helgen har varit jätterolig! Mats är i sthlm typ nu. Och jag befinner mig i vasaparken med Sophia som fyller 18 idag. Maja och helle är påväg, helle skulle möta sin pojkvän tror jag. Vi ska spela kubb, sen film och pizza. Jag ska ta 21.35 bussen hem och lägga mig och sova. Drömde så konstiga drömmar inatt och jag blir så knäpp då på dagen. Nu kmr de andra. Hejdå så länge

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0