Student-tjejerna!





Sofie, Diia & Maja på bilderna. 3 av mina tjejor som tar studenten nu på torsdag! Jag hinner vara med på Maja & Diias utspring men tyvärr inte Sofies för hon springer ut kl 16, och jag ska vara med på brors utspring som är kl 17.
han provade sin kostym idag, jättestiligt! ska försöka ta ett fint kort o se om jag får lägga ut en bild nån dag..^^
Mathilda springer ut kl 12.30 i eber, det kommer jag oxå vara med på. =)

Idag var det relativt bra på jobbet. Var i köket idag igen o även en sväng till affärn..
var med diia, martin & ida idag. jag & martin var även hos kenneth & sandra en stund. :)

imorn äre onsdag, mitt i veckan..

O jag måste fixa några grejer innan sängen ropar.. bör lägga mig eftersom jag hade svårt att sova inatt.. Det roliga är ju att jag aldrig blir trött! Liksom hallå? jag vill sova, ska upp halv sex o vill gärna inte må illa på bussen pga trötthet...

Nej, ska dra mej bort från datan nu.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0