Sanna saker om mig själv.

Folk som sagt saker som de tkr om mig:

Jag är dålig i sängen.

Jag är påträngande och efterhängsen.

Jag förstår inte andra människor - alls.

Jag är ett skämt, ett fejk.

Jag är deppad över meningslösa saker.

Jag förstorar upp saker.

Jag kan inte argumentera.

Man kan inte prata med mig eftersom jag inte kan argumentera för mina åsikter och tankar.

Jag tycker ingenting eget, jag tar efter andras åsikter.

Jag äter kött.

Jag är dålig på att kyssas.

Jag skämmer ut mig själv och andra.

Det är pinsamt att umgås med mig.

Jag är hörselskadad.

Jag har autism och adhd

Jag är paranoid.

Jag är lat.

Jag har dåligt ölsinne.

Jag förstör för mig själv och andra.

Jag är ful.

Jag är känslokall.

Det är jobbigt att umgås med mig i grupp.


Detta är vad folk sagt om mig. Alla möjliga människor. Varför skrev jag detta inlägg? Jo för att jag har många svagheter. Fler än många andra.

Kommentarer
Postat av: Sarah

1. Du är inte ful.

. Du är inte påträngande och efterhängsen vad jag märkt.

3. du skämmer inte ut andra

4. det är inte pinsamt att umgås med dig

5. Du är inte ful!!!

6. Skit i alla idioter och känn efter, bara du, din familj och dina riktiga vänner vet vem du är.

Vi umgås typ aldrig, men jag känner dig ändel och du är en helt underbar person men det fattar inte idioter :)

Kramar i massor till en söt flicka :)

2009-06-18 @ 18:08:42
URL: http://novaslillamamma.blogg.se/
Postat av: Martin

Det stämmer inte ett skit det du skriver, skit i vad alla andra säger!!!! skriv inte sånt som du inte är.

2009-06-19 @ 00:12:20
Postat av: M

Ta bort den deprimerande listan och skriv istället en: JAGÄBRALISTA! Det är dom bra sakerna vi ska fokusera på.

Visst skrev du egentligen den här listan för att vi skulle säga emot dej?

Så. Nu har vi gjort det! Ha en riktigt skön midsommarhelg!

2009-06-19 @ 10:20:18
Postat av: Alexxz

Älskade Nadja <3

SKIT i vad folk säger, tycker och tänker om dig!

Du är en jättehärlig tjej som jag tycker om massvis! Spelaroll hur du är eller ser ut, du är vacker och unik. Perfekt som du.

Du är Nadja, och det kan och ska INGEN ändra på. Puss på dig gumman. finns för dig <3

2009-06-23 @ 23:25:03
URL: http://alexxxizzy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0