...

Mår blä. Ska hem och sova nu. Är skittrött plus har massa värk i låren. Vf vet jag inte. Träningsvärk känns det som trots att jag inte har gjort ngt ansträngande Huvudvärk som känns som om huvudet kmr sprängas när som helst. Tio min kvar till bussen går, lite stressad men jag är på 113 nu. Får gå av i norr tull för att spara tid. Varit hemma hos maja, somnade i hennes säng. Mått piss hela dan. Var hos sofie sen och myste med katterna. Allt jag tänker på nu är sömn, en drömfri sådan. Ångestfull och massa osäkerhet. Imorn är det söndag, vara hemma och bara slappa. Äta lite choklad, ska ha mens nu på måndag, I hate it! Ska sova hos martin på måndag till tisdag och sen på torsdag till lördag för ska fira midsommar med honom. Jag borde tänka mer på min framtid ang lägenhet och ekonomi och sånt men jag orkar inte. Jag hatar framtiden och mest hatar jag att jag inte kan återskapa allt som varit. Saknad är hemskt ibland. Jag kan inte bearbeta vissa saker och inte glömma hur gärna jag än vill. Nu ska jag gå av bussen.

Kommentarer
Postat av: Martin

hoppas du kan sova skönt i dag gumman, huvudvärken lär försvinna när du har sovit ut i morn:), natti

2009-06-13 @ 22:32:20

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0