Bloggbombad!

Jag vet, detta är mitt fjärde inlägg för idag! Lite jobbigt för er läsare kanske, men bloggen har jag för MIN skull, inte er ;)

Tapeterna som jag valde var för dyra, precis vad jag anade. Hade blivit ngt missförstånd. Prata inte med mig i telefon, för jag hör inte hälften ens, jag tror jag hör allt, men sen visar det sig att jag inte lagt in det viktigaste i minnet.
iaf, sa åt målaren att jag vill ha mörkröda tapeter så slipper jag åka dit igen o kolla. Han skulle fixa nåt rött, så får vi se hur det blir sen. Orkar inte bry mig så mkt mera, bara det är rött! :)





I miss you, I miss you, I miss you! Kommer aldrig glömma..

Vill igen, vill igen!! Den kvällen, kommer det hända igen? Jag vill så gärna!





Åt pannkakor nyss. Ska steka nya ikväll som jag kan ha till lunch imorn på jobbet.

Nu ska jag gå ner o se vad Martin vill hitta på att göra idag..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0