1 juni

Känslor suger, jag suger ännu mer. Är värdelös på ordet social kompetens. Jag tror att jag är den som folk undrar att wtf, kan hon inte förstå? Jag kan inte läsa av människor... På jobbet firade dem min födelsedag, fick presentkort på hm av lotta och kerstin. Vi åt glass med maränger:) efter jobbet gick jag till vasaparken där jag träffade maja. Sen så kom hennes pojkvän och strax därpå kom maria. Sen kom Alexx'z. När maria gick till min stora besvikelse, så kom sofie och Sophia. Jag är röd. Solade i underkläder , jag och maja. Sen efter två timmar bestämde vi oss för att gå till stan. När jag väntade på spånkan mötte jag Diia och Pablo. Diia följde med mig på spånkan, hennes buss gick samtidigt som min. Jag fick present av maja idag, ett par overknee strumpor som jag önskat mig. Imorn ska det regna och jag ska till stallet och mocka skit samt gosa med stallets nya kattungar (k) Idag besiktas lägenheten som jag ska flytta in i. Snart får jag skriva på kontraktet! I helgen som kommer ska jag sova hos martin. Jag känner mig lite deppig, vet inte riktigt varför. Hungrig är jag oxå, hem och äta!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du kommer någ blir röd, du får smörja in dig Nadja!

det deppiga kommer försvinna, men det är jobbigt att du ska känna så men det bli bättre som sagt, hade så bra och städa stallet ordentligt imorn XD

2009-06-01 @ 19:14:52

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0