Födelsedag & andra advent



Bilden ; min adventsljusstake som jag gjort själv :) Fin va?

Gick upp tidigt idag, vid halv nio. Åt frukost, duschade och städade.. min tändare & mitt ciggpaket försvann igår när jag skulle hem från Hugo, det var över 10 cigg kvar så innan jag åkte till min familj så köpte jag två paket & en MER apelsin ^^
Hemma hos familjen var det mys, så fort jag klev innanför dörren så följde jag med Tove (födelsedagsbarnet som fyllde 16 idag) & Sonia ut på promenad. Efteråt blev det hem och slappa lite med familjen och sedan åt vi tårta :)
Några timmar senare blev det middag, kalkon med vitlöksbröd, sallad och sås. Sjukt gott vill jag lova! :D

Hm, har inte berättat så mkt om gårdagen. Vi förfestade hos mig några stycken och sen var det meningen att vi skulle på lokalfest men polisen hade tydligen varit där och förstört så det var stängt när vi kom dit. Så först visste vi inte vad vi skulle göra så vi satt ute vid hamnen och drack lite och snackade. Sen beslöt vi oss för Hugo, Sebbe hade fribiljetter. Så sagt och gjort, vi gick dit och flera av sebbes kompisar var där, så kvällen slutade bra. Jag drog hemåt vid halv tolv, var trött :P

Över till idag då, kom hem vid halv nio ungefär, döskönt. Älskar att bo själv för det är så skönt och bara slappa vid datan osv. Finns inget bättre än ensamhet vid vissa tillfällen :)




Familjens katt Kimra <3



Min systers fina & jättegoda födelsedagstårta




Kimra är med på paketöppningen :)



Sista bilden ; hemskt foto på mig taget igår kväll på Hugos. Men man kan inte alltid vara snygg ;)

Gjorde en paus från bloggandet för var ute en sväng med Jenny nyss med min pyamas och stövlar, mössa & hela köret. Jättesnyggt klädd var man :P

Nej, nu ska jag kolla på tv och sen sova.
puss!

Kommentarer
Postat av: M

Mysiga bilder och strongt gjort att motionera efteråt på kvällen. Ja, ibland är det jätteskönt att vara ifred o bara slappa!

2009-12-07 @ 09:07:17

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0