Fjärde advent & massor med snö



En mysig söndag hittills :) Sebbe & jag har ätit en god frukost, promenerat i snön och tagit en del kort, fikat med clementin, kaffe, té & pepparkakor och bara myst :) Sedan har vi tvättat & lagat mat också.
Sebbe är iaf snart hemma hos sig, han åkte för en halvtimma sedan.
Jag ska åka till Krokek till min familj vid sex och adventsfika^^
Imorgon är det sista dagen på jobbet innan julledigheten med. Det ska bara städas och sen en gemensam fika.
Sedan innan jul ska jag låna en kattbox av Lotta för hade inte råd att köpa en nu. Får införskaffas nästa år  :)
Annandagen klockan 7 på morgonen ska jag, Sebbes brorsa med flickvän & Lisen åka tåget ner mot Vimmerby :)
Så, alla julklappar är färdiga med och inslagna, det känns skönt.
På måndag ska jag bara köpa en sista sak till min Oma som ännu inte är färdig, men jag väntar på brevet fortfarande.
Oh well, lite bilder från snöpromenaden i förmiddags då...



Så, det var några av många bilder som togs idag. Mera bilder finns på min bilddagbok (ni som har tillgång till den)
Nu ska jag fixa mej och snart dra ner mot stan. Bussen går sex.
Puss så länge & ha en mysig fjärde advent!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0