jag är så förbannat trött.

Usch, vaknade vid 12 idag på dagen, älsk väckte mig. Låg kvar till strax före 1, sen blev det frukost & tv. Åkte hem vid tvåtiden, fast handlade presentpapper först. Väl hemma blev det att städa badrummet o sopa golven, sen bära ner grejer i källaren. För övrigt bara en lugn dag med tvätt, handling & panta burkar och soffan^^
Jag ska snart hoppa i duschen och sen läsa mina tidningar jag köpte förut. Blir sängen rätt skapligt idag för jag är sjukt trött nu även fast jag sov dölänge idag..
och vi kom ju hem strax efter ett inatt så det är ju inte det direkt.
har huvudvärk och lite ångest, jag hoppas det är borta imorn när jag ska jobba.
Blir att ta med sig pizza till matlådan för det blev över sen igår.
Bjuder på 2 collage, bilder från igår & idag.


På bilderna: rasmus, sebbe & danne :)



Dessa bilder togs nu ikväll när jag var på Vilbergens centrum & väntade på Sebbe.


nej, nu väntar duschen. Enjoy!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0