Good day;)

Dagen har varit jättebra:) har lagat mat med älsk, kollat på tv, och bara softat. Sådant är skönt:D imorn blir det att jobba och sen åka hem:) senare ska jag t Sebbe och sova kvar under natten. Skulle kanske träffa danne imorn, beror väl på om han hör av sig då förstås . Jobbigt halt ute nu:( inte kul spc om man skulle ha bråttom och halkar. Lyckligtvis har jag inte halkat på ett tag:) förutom för nån månad sen rakt på reflexen i armbågen. Det gjorde satans ont kan jag säga!:o Hehe. Sebbe sover bredvid mig, det är alltid han som somnar först, den jäveln;) en annan ligger vaken i minst en timma... Imorn är det kentkonsert i linköping. Min syster ska dit och även michelle. Sen vare några andra. Jag funderar på att gå på skumparty 16 april. Ett alkoholfritt sådant. Skulle nog bli kul. Dock kostar det en slant i inträde men men sånt får man räkna med. Nej, nu ska jag försöka sova. Det är en dag imorn med. Sov gott alla läsare!<3^.^

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0