07:17

klockslaget i rubriken visar när jag börjar skriva detta inlägg. Jag har varit vaken sen halv sex då älskling väckte mig. Skulle nog inte ha bett honom om det, då jag sov dåligt inatt. äsch, tar igen sömn inatt igen.
Eftersom jag har ett par timmar på mig så sitter jag vid datorn, ser på teve och har ätit gröt.
reklamen på teven blir allt knäppare känns det som. Kanske bara inbillning, för reklam har alltid varit skum. Jims Värld är iaf på teve på TV3...
Idag ska jag träffa Michelle efter jobbet. Vi ska vara hemma hos henne o fika. Blir nog mys. Senare ikväll kanske jag ska umgås med carro, återstår att se. Måste ändå träffa min god man ikväll och ge henne flera fakturor som hon ska betala via internetbanken eftersom jag inte kan swedbank..
Hmm, detta inlägg var kort men gick segt att skriva. jag behöver mer ideér på vad jag ska skriva. Som det är nu så har jag noll inspiration. Nej, nu kan jag inte skriva mer för min katt springer omkring överallt.
Ha en bra dag, alla läsare!! Slut på inlägget kl 07:26.




♦ Vad brukar ni göra på måndagsmorgnarna?

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0