Snart - Mot Navestad

Ska snart åka och hälsa på Jecca & hennes son Linus som bor i Navesta. Ska bara hänga upp tvätten först :P
Älskling slutar jobbet vid 18tiden idag. Han sover hos mig inatt och sen så följer jag honom hem imorn så vi kan säga hejdå till varandra innan han åker. En vecka med saknad och så, men jag klarar mig. Men det kommer kännas tomt eftersom vi ses jämt.
Ska ut imorn med Jenny & Mija, förfest hos Jenny:D Ska ta tio i ettbussen på natten hem sen så jag inte är för trött på lördagen. Tåget går 11 på lördag förmiddag.
Är hemma lördag kväll igen och då ska jag festa, förhoppningsvis med Sonja & company(Y)




Igår kväll var jag & älskling & fikade på espresso house. Bilder kommer här nedan:




♥ Älskar dig Sebastian, du är mitt allt och det vet du! Kommer sakna dig massvis nu när du åker till gran canaria på fredag:(


Men innan jag fikade med Sebbe, så var jag med Diia en stund. Vi gick på stan och kollade på Lagerhause och hon köpte två tavelramar, sedan bjöd hon på fika. Jag tog varm choklad och vi satt på Coffee House.



Lite mindre collage.

Nu ska jag hänga tvätten! PUSS SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0