Sjuk :(

Vaknade halv två idag med feber, täppt näsa, halsont och hosta. Skittråkigt att börja första dagen på det nya året genom att vara sjuk och bättre har jag inte blivit under dagen, snarare sämre. Nyårsafton igår var lyckad, alla var fulla & glada och vi skålade vid tolvslaget med champagne på min balkong. Efter det blev det fortsatt festande tills det var dags att sova..
Idag har det varit lugnt, jag & Sebbe har städat, diskat, pantat burkar osv. Bakfulla var vi, men det har släppt nu. Synd bara att jag är för sjuk för att orka göra något, har inte ens haft matlust heller. Så det har blivit film & tv för oss båda. Sebbe sitter och tittar på Olycksfågel med sina föräldrar på SVT1 och jag passar på att sitta vid hans dator eftersom min därhemma har blivit helknäpp och vägrar funka som förut.

Två av filmerna vi hunnit se hittills ; Family Guy Movie & Santa Slays



Nu ska jag dricka té och se om det lindrar lite..
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cazii

Hahaha santa´s slay är helt cp xD

2010-01-06 @ 02:56:58
URL: http://cazy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0