Nyss hemkommen från bion med pojkvännen

Jag & Sebbe kom nyligen hem från bion. Vi såg "Har du hört om Morgans".


Handling:


Ett par blir vittnen till ett hemskt mord och förflyttas till en liten stad,
Wyoming, för att ingå i ett vittnesskyddsprogram.


Källa: Sf.se (klickbar länk)

Nu är vi hemma hos Sebbe, han står i duschen & vi ska snart lägga oss.
Jag har varit ledig idag, sovit ut och slappat.
Träffade carro på spårvagnen hem från bion och vi bestämde att vi ska ses imorn på kaffe. Hon har praktik på ett dagis just nu och efter det hon berättat, så blev jag lite sugen på att kanske prova på att jobba inom det.. Men troligen blir det nog inte så, jag är inte barnkär. Haha.
Dock så ska jag diskutera framtida jobb på måndag med aktema och komma fram till lösningar hur jag ska göra. Är fortfarande väldigt osäker och lite bekväm också av mig. :( Men jag får se, jag ska ju ut i världen så då måste jag ta första steget någon gång.
Imorgon jobbar jag som vanligt iaf.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: maja

det blir nog bra ska du se =)

var bion bra då? tycker den verkar bra, funderat på om ja ska se den me jawid^.^

2010-01-15 @ 08:58:41
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0