Natt just nu

Ligger i min säng med laptopen på magen. Sebbe är i Gran Canaria nu.. :( I miss you, my darling!♥
Tur att det bara är en vecka iaf. Well, kom hem vid tio över 1, har varit hos Jenny & förfestat & sen var jag en sväng på Otten. Tog sista bussen hem. Idag har jag träffat kompisar, fikat 2 gr, och sagt hejdå till min älskling.
Imorgon ska jag upp halv åtta så jag kan äta frukost i lugn o ro framför teven med tända ljus o duscha. Tåget mot lkpg går två minuter i 11 och där ska jag byta till buss mot motala. Har tappat bort mitt busskort, men dygnskortet ligger så fint så i min jackficka tack & lov! Tur att min vanliga busskort går ut den 30 januari så det var ingen fara, eftersom jag ändå måste köpa nytt.
Nähä,nu ska jag sova. Godnatt!


smickrande bild på mig själv va?? Eller inte..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0