Grattis oma 89 år!

Är på bussen från motala till lkpg nu. Har varit hos min oma(mormor) och firat hennes födelsedag. Dock så försov jag mig med två timmar vilket innebar att jag missade tåget och blev tvungen att ta ett senare. Detta gjorde att jag missade middagen på bella notte(en italiensk restaurang). Men jag hann lagom till tårtfikat. Det var trevligt. Min familj och min moster med man, kusin peter och hans tjej var med. Senare vid sex skjutsade pappa mig till bussen så nu är jag halvvägs. Ska vara i lkpg tjugo över sju och tåget går halv på kmr vara i nkpg vid åtta. Senare ikv ska jag umgås med ida, vi ska vara hos mig en stund och sen otten ikväll igen. Dock ska jag inte dricka något. Det blir en nykter kväll men det är ju nice det med. Om jag inte hinner ändra mig. Men då slår jag mig själv på fingrarna kan jag lova! Imorgon är det söndag och då ska jag träffa en kompis, fika och sen pyssla om mig själv. Kroppsskrubb, ansiktsskrubb och fotbad. Måla om naglar oxå. Men innan ska jag ta en snabb promenad med hörlurar, redan stretcha och därefter situps och stretch igen. Och då ska jag det oxå. Ingen seg soff kväll här inte. Någon som vill peppa mig? Jag behöver hårda knuffar i ryggen. Nej, nu är jag för trött. Blogga på mobilen e jobbigt för vissa ord måste jag stava. Men det går fort:) puss och kram på er bloggläsare:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0