Fredag igen . Och vi gillar't!



Sitter just nu på jobbet. I brist på annat att göra så blir det datorn. Idag har jag ätit frukost, gjort tomat&löksallad och gjort mackor. Ska hjälpa till i kassan senare.
Om typ tjugo minuter sådär ska vi fika, men jag tar nog en kopp kaffe redan nu. Andra koppen, men jag e sjukt trött :O
Och fy fan vad varm & svettig jag var imorse när jag gick t jobbet!:S Konstigt det där för i förrgår frös jag som bara den:O Och nu imorse har jag druckit massvis med vatten men min mun är lika torr för det.. Bad..
Jahopp, fest hos mig ikväll, det är tummen upp här! Sen så ska jag försöka bjuda in mig själv på middag hos min familj nästa vecka:D Söndagsmiddag, eller vad säger du mamma? Klart hon säger ja, jag är ju hennes äldsta dotter(A)
Nähä, ska återgå till arbetet då. Ha en bra dag, människor! ♥



Kommentarer
Postat av: Malin

ha det så kul ikvälll1!

2010-01-15 @ 10:53:48
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Malin

Varsegod :d har du haft en bra kväll? :) kram

2010-01-15 @ 22:44:32
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: M

Glöm nu inte att vi har familjefest för att Oma fyller 89, i Motala på lördag! Du får ta dej dit o hem själv för bilen rymmer bara oss fem. Tomas kommer också från Götet. Vi äter middag på intaliensk restaurang vid tvåtiden, sen bjuder jag o dina systrar på tårta hemma hos Oma. Så visst blir det familjemiddag, men inte i Krokek!

2010-01-16 @ 21:15:40

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0