En vanlig söndag

Vaknade upp hemma hos sebbe vid 11 imorse. Åkte hem till mig vid ett och nu sitter jag här framför min data och slappar.. Igår träffade jag Jenny & Josse hemma hos jenny, vi drack lite och sen så följde vi med Josse ut på Albrektspizzerian. Där stod tre volvos, volvoraggare med andra ord. Så vi åkte runt med en orange Volvo resten av kvällen, i Sörping och så sladdade vi runt i snön, dökul var det! Jag umgås ju inte med volvoraggare, bortsett från att jag känner några då och jag har aldrig åkt med en volvoraggare i deras gamla skruttvolvo så förr. Men det var kul i varje fall^^
Kom hem vid 2 inatt och somnade då.
Idag blir det lugnt såsom andra söndagar, tvätta, duscha och se film med älsklingen. Kanske en runda runt vilbergen. Jag ska iaf ut och röra på mig, och sebbe ska med:P

Oh well, nästa lördag ska jag åka till Motala för att fira Oma som fyller 89 år. Har inte länkort längre, bara tätort så ska köpa dygnskort ist så slipper jag köpa län månad för det har jag inte råd med med tanke på andra utgifter. Jag är pank nu, men får nya pengar på tisdag igen tack o lov. Det blev en dyr månad den här månaden:O för det tillkom extra kostnader o skit men februari blir bättre:)

nej, nu ska jag sätta på kaffet och mysa med Lisen. Puss♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0